Aktuálně ve zkratce

SKVĚLÁ ZPRÁVA! TR 2014 BUDE!!!

 


KCM Rally v cíli

22. září 2013 v 2:02 | -Vicky- |  Reportáže
První podnik Team Rally 2013 je ukončen. Jestli se něco na KCM Rally projevilo, pak to byla nutnost velké spolehlivosti, do cíle dojelo jen 88 jezdců a každý, kdo se v cíli objevil, bodoval. Ukázala také drtivou převahu týmu Frontline, který zaznamenal větší bodový zisk, než byl loni největší bodový příděl mistrovského IF Motorsportu. IF naopak začalo sezonu nepříliš šťastně a její řady hodně prořídly po haváriích, ještě černější scénář napsal loni třetí Iridium RBR Team, který dokázal do cíle dostat jen čtyři nominované vozy.



WRC

Pavol Spišák (Frontline) měl sice po první etapě nezvykle malý půlminutový náskok, ale vzhledem k tomu, že na druhém místě figuroval jeho týmový kolega Petr Tauš, nebyl velký důvod se domnívat, že si půjdou jezdci Frontlinu po krku. Na jejich chyby byl totiž připraven reagovat Jan Mořkovský (Nexus). Jako první se z top ten odporoučel Mořskovského týmový kolega Miroslav Kvasničák, který si svůj velmi dobrý výkon pokazil fatální chybou na RZ14. Situace na stupních vítězů se postupně stabilizovala a zdálo se, že se bude hrát už jen o "bramboru", kde nenominovaného Martina Bujáčka ohrožoval Vojtěch Uhlíř (Kizz-me) s nejrychlejším subaru v poli. Sotva ale ukořistil čtvrté místo, i pro něj rallye skončila. Při přechodu na asfalt se ale teprve začaly dít změny. Nejprve Martin Ptáček (Iridium) stahující tříminutovou ztrátu z první etapy přespurtoval Marka Dudu (bez nominace) a propracoval se na šestou příčku. Následně chyboval na Semetíně Petr Tauš a při aktuální výborné formě Jana Mořkovského na asfaltu bylo zřejmé, že své druhé místo asi zpět už nedostane. V závěru soutěže už pilot Frontlinu na jakoukoliv snahu rezignoval, protože místo tlaku spíše přicházely chyby, a spokojil se se třetím místem.

Konečné pořadí - WRC:
poř.jezdecvůztýmčas
1.SPISAK PavolFord Focus RS WRC 06FRONTLINE Rally Team96:10,07
2.MORKOVSKY JanFord Focus RS WRC 06NEXUS Racing+1:39,74
3.TAUS PetrCitroen Xsara WRC 05FRONTLINE Rally Team+2:32,11
4.BUJACEK MartinCitroen C4 WRC 08bez nominace+3:13,21
5.HONZEK MatyCitroen C4 WRC 08IF Motorsport+3:41,81
6.PTACEK MartinPeugeot 307 WRC 05IRIDIUM RBR Team+5:21,83
7.HUDSKY MartinCitroen C4 WRC 08FIST Team+6:56,55
8.DUDA MarekFord Focus RS WRC 06bez nominace+7:39,86
9.HONZEK TonyCitroen C4 WRC 08KC Motorsport+10:32,52
10.KUBINI VladimirCitroen C4 WRC 08IF Motorsport+10:33,64

Statistika:
V cíli klasifikováno 16 vozů WRC z toho 11 bez využití SR

Bodování týmů - WRC:
poř.týmpočet bodů
1.FRONTLINE Rally Team81
2.IF Motorsport52
3.NEXUS Racing40
4.KC Motorsport32
5.CARLSBAD Rally Team30

N4

Největší překvapení první etapy, Milan Kuča (EXE), se z výsledků poroučel už na první vložce druhého dějství. Na problémy si zadělal David Pelánek (Montek), který na Sweet Lambu poslal auto přes střechu a nebezpečně se na něj dotáhli pronásledovatelé Martin Plesník (Nexus) a Jiří Petera (Kizz-me). Pomohly mu ale domácí Šnekovice, kde opět trochu poodskočil a soupeři tak museli odložit svůj atak až na asfalt. Jezdec Monteku jim to ale usnadnil, nedojel ani do cíle první asfaltové vložky. Souboji ale nebyl konec, museli se mezi sebou rozsoudit ještě přímo Martin Plesník s Jiřím Peterou. Několikrát si vzájemně prohodili pozice, do finiše ale jel i přes chybičky Jiří Petera s mírným náskokem. Ten už si v závěru pohlídal a dojel si pro bronz. Martina Plesníka, který jel delší dobu před soupeři a nemohl tak na jejich ataky reagovat, ještě nejrychlejším časem na poslední vložce předběhnul Kamil Váňa (Frontline). Nutno dodat, že všechno toto se odehrávalo daleko za zády nejrychlejších dvou mužů klasifikace. Paradoxně jimi byli v soutěži týmů nenominovaní David Hrbáček a Mira Sudický. Vzhledem k výsledkům jejich týmů v této rallye by jim tady nominace hodně pomohla...

Konečné pořadí - N4:
poř.jezdecvůztýmčas
1.HRBACEK DavidMitsubishi Lancer EVO IXbez nominace100:35,40
2.SUDICKY MiraSubaru Impreza N10bez nominace+01:50,90
3.PETERA JiriSubaru Impreza N12Kizz-me WRT+05:21,77
4.VANA KamilSubaru Impreza N14FRONTLINE Rally Team+05:27,83
5.PLESNIK MartinSubaru Impreza N10NEXUS Racing+05:30,03
6.MIKL TomasSubaru Impreza N14 URTHSF rally team+07:09,34
7.GRANCAI KarolSubaru Impreza N14Mogul Racing Team+07:26,22
8.MILFAIT PetrMitsubishi Lancer EVO IXIRIDIUM RBR Team+07:52,08
9.KOLAR LukasSubaru Impreza N14FRONTLINE Rally Team+08:26,56
10.KEST KarelSubaru Impreza N14KC Motorsport+08:27,27

Statistika:
V cíli klasifikováno 20 vozů N4 z toho 15 bez využití SR

Bodování týmů - N4:
poř.týmpočet bodů
1.FRONTLINE Rally Team62
2.Kizz-me WRT45
3.HSF rally team42
4.NEXUS Racing41
5.KC Motorsport38

S2000

Také skupina S2000 přišla o top jezdce hned v prvním měřeném úseku. Na smolné vystoupení v první etapě navázal havárií Jan Krygler (Iridium). Také Lukáš Večeřa (IF) v první etapě chyboval a snažil se svou ztrátu rychle dohnat, potkal jej ovšem stejně krutý osud. Na Šnekovicích se obecně situace velmi zamotala. Na své soupeře zde totiž ztratili Jiří Frištenský (IF) i Lukáš Zbranek (CRF) a přechod na asfalt tak sliboval zajímavé souboje. Sekundový souboj o druhé místo skončil na Semetíně, kde chyboval Víťa Drábek (Frontline) a s minutovou ztrátou dal oddechnout Jiřímu Frištenskému. I když byl Dalibor Rafaj (CRF) při chuti a chtěl jej připravit i o místo na stupních vítězů, jezdec Frontlinu se v závěru vzepjal k obraně a alespoň třetí místo vybojoval zpět. I přesto to byla pro Czech Rally Fans RBR Team výborná soutěž a její velmi vyrovnaná dvojice ukázala veliký potenciál. Je samozřejmě bez debat, kdo skupině vládnul, ve druhé etapě také nezaváhal Štefan Spišák (Frontline) a začal i další sezonu přesvědčivým vítězstvím.

Konečné pořadí - S2000:
poř.jezdecvůztýmčas
1.SPISAK StefanŠkoda Fabia S2000 evo2FRONTLINE Rally Team98:25,31
2.FRISTENSKY JiriFord Fiesta Mk.VI S2000IF Motorsport+2:12,93
3.DRABEK VitaFord Fiesta Mk.VI S2000FRONTLINE Rally Team+3:25,74
4.RAFAJ DaliborFord Fiesta Mk.VI S2000Czech Rally Fans RBR Team+3:39,44
5.ZBRANEK LukasFord Fiesta Mk.VI S2000Czech Rally Fans RBR Team+3:49,40
6.CECH MiraFord Fiesta Mk.VI S2000bez nominace+4:56,48
7.BUJACEK JakubFord Fiesta Mk.VI S2000bez nominace+9:51,57
8.KESTOVA JanaFord Fiesta Mk.VI S2000KC Motorsport+11:09,30
9.VITA TomasŠkoda Fabia S2000 evo2CARLSBAD Rally Team+14:05,85
10.VITA PavelŠkoda Fabia S2000 evo2CARLSBAD Rally Team+16:00,81

Statistika:
V cíli klasifikováno 18 vozů S2000 z toho 12 bez využití SR

Bodování týmů - S2000:
poř.týmpočet bodů
1.FRONTLINE Rally Team81
2.Czech Rally Fans RBR Team60
3.CARLSBAD Rally Team42
4.IF Motorsport40
5.KC Motorsport25

S1600

Ve skupině S1600 se v průbhěu druhé etapy udály jen kosmetické změny, o to byly dramatičtější souboje, které je provázely. Žádná změna se netýkala prvních dvou míst pořadí. Svou spanilou jízdu si na vedoucí příčce odjel až do cíle Jan Brich (HSF), který soupeře deklasoval tříminutovým rozdílem a právem si zaslouží ocenění redakce našeho webu - Hvězdu rally. Ostřílený Pavel Steiner (Carlsbad) v druhé etapě sice zaznamenal pár chyb a mimo jiné i jeden předčasný start, nic to ovšem nezměnilo na jeho pohodlném udržení stříbrné medaile. Velký souboj se ale odehrál o poslední místo na stupních vítězů mezi Janem Brablecem (Carlsbad) a Miroslavem Krystýnem (KCM), co kterého se ještě zapojil i Vladimír Barvík (Frontline). Do druhé etapy vstupoval s mírným náskokem domácí jezdec, překvapivý zvrat nastal na Šourkově, kde všem ulétl Láďa Barvík a propracoval se přes dva soupeře na druhou příčku. Miroslav Kristýn zde totiž ztratil padesát sekund a tím i svou naději na medailové umístění. Na poslední šotolinové vložce soutěže potvrzoval Láďa Barvík své dovednosti a vítězstvím si vybudoval nadějný náskok. Ten ale na asfaltu ve svém prvním startu s dvoukolkou hodně rychle poztrácel a to nejen na Jana Brablece, který tím vytěžil bronz, ale nakonec musel přepustit i čtvrtou pozici ve prospěch Mirka Krystýna.

Konečné pořadí - S1600:
poř.jezdecvůztýmčas
1.BRICH JanFord Fiesta S1600HSF rally team102:33,97
2.STEINER PavelVolkswagen Polo S1600CARLSBAD Rally Team+03:02,34
3.BRABLEC JanFord Fiesta S1600CARLSBAD Rally Team+04:56,33
4.KRYSTYN MiroslavFord Fiesta S1600KC Motorsport+05:20,29
5.BARVIK LadaFord Fiesta S1600FRONTLINE Rally Team+05:53,74
6.VALENA FrantisekFord Fiesta S1600NEXUS Racing+10:35,07
7.PETA LubosVolkswagen Polo S1600Blue Devil+13:02,66
8.LEHECKA HonzaFord Fiesta S16000Kizz-me WRT+13:52,43
9.KLIMA ZdenekCitroen C2 S1600Kizz-me WRT+16:04,24
10.VODICKA PetrFord Fiesta S1600FRONTLINE Rally Team+18:00,91

Statistika:
V cíli klasifikováno 16 vozů S1600 z toho 9 bez využití SR

Bodování týmů - S2000:
poř.týmpočet bodů
1.CARLSBAD Rally Team76
2.HSF rally team57
3.FRONTLINE Rally Team44
4.Kizz-me WRT38
5.KC Motorsport32

A8

Neuvěřitelné Waterloo se odehrálo v průběhu druhé etapy na špici skupiny A8. Začal to už na první vložce Miroslav Kovaříček (Nexus), který havaroval z pátého místa. Celkem suverénně vstupoval do druhé etapy na vedoucí pozici Jakub Hoffmann (Carlsbad), neudržel ale auto bezpečně cestě a při jednom katu poškodil escorta natolik, že první příčka zůstala volná. Ve stejné vložce přišel o naděje i Onřej Babák (IF) a na čele osaměl Jiří Jarotek (Montek). I po přechodu na asfalt se ale děly věci. Radek Vojtěchovský (Kizz-me) šel přes střechu a s poškozeným autem se z šesté propadnul až na desátou příčku. A další citelnou ztrátu zaznamenal obhájce titulu IF Motorsport na RZ20, kdy se se soutěží rozloučil i Jiří Jaroševský, který dosud hájil stříbrnou medaili. Výsledky v cíli tak moc nekorespondovali s těmi na konci první etapy a kdo nástrahy tratě přežil, mohl si gratulovat k dobrému bodovému přídělu.

Konečné pořadí - A8:
poř.jezdecvůztýmčas
1.JAROTEK JiriToyota Celica st205MONTEK MOTORSPORT99:18,06
2.KALA LudvikMitsubishi Lancer EVO VIBlue Devil+2:47,19
3.POUSTKA VaclavToyota Celica st205RBR Generation Team+6:00,04
4.SENK MichalToyota Celica st205MONTEK MOTORSPORT+7:20,03
5.JAROLIMEK TomasToyota Celica st205Czech Rally Fans RBR Team+8:55,01
6.VOMOCIL OndrejLancia DeltaNEXUS Racing+9:47,27
7.TOMECEK LiborToyota Celica st205bez nominace+9:53,80
8.VALEK VlastaToyota Celica st205KC Motorsport+10:07,04
9.HAUSKNOTZ ViktorLancia DeltaIRIDIUM RBR Team+11:03,38
10.VOJTECHOVSKY RadekToyota Celica st205Kizz-me WRT+11:57,03

Statistika:
V cíli klasifikováno 15 vozů A8 z toho 10 bez využití SR

Bodování týmů - A8:
poř.týmpočet bodů
1.MONTEK MOTORSPORT77
2.Blue Devil40
3.RBR Generation Team36
4.Kizz-me WRT30
5.Czech Rally Fans RBR Team28
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Mates Mates | 22. září 2013 v 10:42 | Reagovat

Go Nexus racing GOOO!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama