Aktuálně ve zkratce

SKVĚLÁ ZPRÁVA! TR 2014 BUDE!!!

 


BRT Rally - Rozhovor s Martinem Bujáčkem

7. prosince 2013 v 16:40 | -Vicky- |  Rozhovory



- První otázka se sama nabízí. Po mnoha letech, kdy jsi působil jako řadový jezdec v několika týmech ses rozhodl založit tým vlastní. Co tě k tomuto rozhodnutí vedlo?

Mít svůj vlastní tým jsem chtěl už dříve, ale nebyl na to čas z důvodu mé kariéry v reálné rally. Během tohoto roku se situace ohledně mé kariéry definitivně uzavřela a tak se plně věnuji už jen RBR, takže byl čas zkusit vybudovat vlastní tým. Jen jsem s tím přišel až po prvním závodě Team Rally, takže nebylo lehké sehnat jezdce.

- Liší se teď nějak tvůj přístup k závodění a pohled na jednotlivé jezdce či teamy, když máš čerstvé zkušenosti na pozici managera?

Určitě člověk to vidí teď jinak a mrzí ho každá havárie jeho jezdce a myslí na body více jak dřív. Já odjel v podstatě kompletní jednu sezonu v TR a tu jsem vyhrál ve skupině N, pak už jsem jel jen vybrané závody. Letos jsem se vrátil do celé sezony a doufám, že Team Rally bude pokračovat dál. Není lehké řídit tým a vše, co k tomu patří, aby to mělo hlavu a patu, ale myslím, že se nám daří na slušné úrovni.

- Jak postupně vznikala sestava týmu do dnešní podoby? Spíše jsi oslovoval vytipované jezdce nebo se ti postupně sami hlásili?

Na začátku jsem oslovil všechny jezdce nenominované na první podnik TR, ale nepodíval jsem se, kdo kam patří a nabídl jsem místo u nás více jezdcům IF Motorsport. Ale s vedením týmu jsme si to hned vysvětlili. I tak se podařilo sehnat nějaké jezdce a aktuálně máme pro TR 10 jezdců a celkově v týmu už jezdců 13, což je pro mě úspěch. Do dalších sezon chceme posilovat po sezoně a věřím, že k nám nalákáme silné jezdce. Mám v týmu i hodně nováčku v TR a jsem rád, že jsou vidět a časem to bude jen a jen lepší.

- Je při aktuálním počtu aktivních jezdců na pluginu místo na potenciální nové týmy nebo myslíš, že spíše budou menší týmy postupně zanikat?

Já myslím, že určitě je možnost nových týmů, jelikož jezdců je furt hodně a stále máme další a další novinky v této hře a to nám dává nový impuls a motivaci. Hodně týmů je menších, ale můžou se spojit a udělat nové silné týmy pro TR či RSC.

- Jaké jsou ambice tvého týmu pro letošní sezonu?

Letos je pro nás sezona o seznamování, vše je pro nás nové. Cíl do TR je jasný a to udržet se v TOP12 mezi týmy a v RSC se nám daří nad očekávání a teď na Waldviertel Rally se nám podařilo poprvé mezi týmy zvítězit a stáhnout náskok týmu IF Motorsport. Takže cíl je jasný udržet druhé místo a mít na dostřel první místo. Motivuji jezdce tím, že jsem si vymyslel a udělat tzv. inventář týmu, kde jsou všechny výsledky jezdců, ujeté km a za pěkné výsledky jezdci dostávají peníze. Za havárie, ale peníze ztrácejí. Inventář najdete u nás na webu v sekci vozidla. Stojí za to na to mrknout J

- Proč ses rozhodl hned po založení týmu rovnou pořádat i svou soutěž v rámci Team Rally?

To byla trošku náhoda, vedení TR stále scházel jeden pořadatel podniku a já s novým týmem jsem to zkusil a poslal dotaz, zda je nějaký kandidát na tuhle rally. Nakonec nám byla rally přidělena a pojedeme teda hned v prvním roce svou rally, což je pro nás skvělá reklama a prestiž.

- Už máš větší zkušenosti s pořádáním svých pohárů, takže předpokládám, že jedna soutěž v rámci Team Rally pro tebe asi není velký problém. Nebo se přípravy nějak zásadně liší? Pomáhá ti případně někdo?

Pořádám turnaje od roku 2006 a všechny měly úspěch, takže se určitě nebojím, že by to dopadlo fiaskem. Ale náš tým se naplnil jezdci až během posledního měsíce a čas na nějaké větší změny na trati bohužel už nebyl. Podařilo se nám nachystat bannery k trati a na textury, ikdyž něco rozdělané bylo, nezbyl čas. Textury má na starost Filip Bezděk a vedení týmu já s bratrancem Jakubem Bujáčkem.

- Co myslíš, že bude rozhodovat o úspěchu či neúspěchu soutěžících na vaší rallye?

Jsme první podnik letos kde se pojede na sněhu, takže to bude jistě náročné. Každý ví, že jsem zastáncem nových rz a když se tolik roků jede TR na původních rz tak je čas využít i nové tratě. Na druhou stranu jsou i ty nové tratě už pár měsícu venku, takže každý měl dostatek času si vše projet. Udělal jsem podnik o 26 zkouškách a bezmála 193 km. Posledních 9 zkoušek pojedem na klasických rz na sněhu s jednou novou zkouškou. Asfalt nabídneme v suché variantě a t v poměru zhruba 60% nových zkoušek. Takže to určitě nebude jen o nových rz, ale spíše půl na půl. Tím, že bude sucho to bude pro jezdce jednodušší. Všem hodně štěstí na naší rally. A chtěl bych upozornit , že na webu našeho týmu je mnoho informací k 1. BRT RALLY s řadou zajímavostí a soutěží během rally! http://bujacek-rbr.tym.cz/brt_rally.html
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama