Aktuálně ve zkratce

SKVĚLÁ ZPRÁVA! TR 2014 BUDE!!!

 


CRF Rally - Rozhovor s Tomášem Jarolímkem

22. března 2014 v 19:51 | -Vicky- |  Rozhovory




- Klasicky se na začátek zeptám na změny před sezonou nebo v jejím průběhu. Proběhly nějaké zásadní jezdecké, ve vozovém parku či týmových barvách?

Začátek sezony byl pro náš team velice hektický, já sám jsem do poslední chvíle nevěděl, zda budu moci startovat a managerství musel dokonce na kratší dobu převzít Dalibor Rafaj, kterému tímto ještě jednou děkuji za ochotu a jeho čas. Zásadní změny se bohužel/bohudík neděly, dlouhodobě se nám nedaří do teamu lákat nové tváře a ta "rychlá kostra" tedy zůstává, dá se říci, stejná.

- Aktuálně figurujete na 11. místě šampionátu, což je vlastně shodné s Vaši loňskou pozicí. Vzhledem k menší konkurenci jsou ale asi cíle týmu vyšší...?

Konkurence je letos opravdu slabší, bohužel jsme spolu s ní, nějakým záhadným způsobem, zeslábli i my. Cílem našeho teamu byla vždy první desítka, jenže letos chybí ten pravý tahoun, popřípadě tahouni, kteří by s jistotou vozili body z každé soutěže. Do této pomyslné role jsem se snažil vpasovat já, ale podcenil jsem přípravu na jednotlivé závody a hloupými chybami jsem nás připravil o hromady bodů. Jediným znaménkem kvality CRF jsou tedy výkony Dalibora Rafaje ve skupině S2000.

- Máte hodně širokou soupisku jezdců. Je mezi nimi ale několik aktuálně neaktivních a především se moc nedaří dostávat jezdce až do cíle soutěží na vysokých příčkách. Kde vidíš příčiny? Ty osobně jsi loni byl 7. mezi A8, letos je to zatím jen 15. místo...

To je tak, z chlapců se postupně stávají muži, z mužů taťkové a hvězdné online kariéry musí stranou. Letos se již nepodařilo ani obsadit všechna volná místa pro nominace. Přesto máme v teamu minimálně čtyři piloty, kteří by měli být schopni bojovat v první desítce svých skupin, proč tomu tak není, to v sobě musí objevit každý sám. Mou největší chybou bylo nastupování do závodů bez jakékoli přípravy, dost často jsem jel z "fleku" a hlavně na nových tratích, kterých loni přibylo spousty, jsem se absolutně nechytal. Je to takové to klasické, když něco děláš jen tak napůl, vždy to bude stát za hovn... za nic

- Na druhou stranu musím pochválit za přístup k médiím. Často od vás vidím fotky v galeriích, celkem dobře fungovaly i webové stránky týmu. Jak jezdce k aktivitě v tomto směru motivuješ?

Děkuji ti za pochvalu. Říkám si, když už se pachtíme s těma autama, tak ať jsou sakra vidět. Velkou vzpruhou bylo, z mého pohledu, založení facebookové stránky, kde spolu můžeme online komunikovat a zároveň se chlubit svými obrázky a výkony, popřípadě si poplakat. Po každém závodě se také snažím vybrat nejhezčí fotku z galerie TR a ta se stává záhlavím naší fan stránky. Také každý, kdo dojede bez využití SR do cíle, je zmíněn v kratičkém souhrnu, který je vyvěšen jak na facebooku, tak na našem webu.

- Kdo má v týmu na starosti tvorbu skinů? Budou i nějaké zásahy do textur tratí při vaší rallye?

O práci na skinech se tak nějak dělíme. Nejvíc aut má na kontě, teď už také novopečený tatínek a tím pádem neaktivní jezdec, Martin Špergl. Pár zářezů mám já a Dalibor Rafaj. Základní úpravy si někteří kluci dělají i sami, čímž mě vždy potěší. Všechny tyto práce jsou jen a jen o volném čase, kterého je stále méně. Textury bohužel nebudou, nikdo z nás se v jejich úpravách neorientuje a tím pádem se můžete "těšit" pouze na známá prostředí bez překvapení.

- Jak vznikala letošní CRF Rally? Podle čeho jste vybírali její termín a následně skladbu?

Termín pro nás ukořistil Dalibor, jenž byl v době přidělování v managerském křesle. Původně jsem chtěl přípravu tratě nechat, za odměnu, také na něm, no nakonec jsem byl políben tvořitelskou můzou, za kterou budu doufám v nenávisti u všech, jen né u CRF, a pustil jsem se do tvoření. Úkolem mi byla asfaltová soutěž s trochou šotoliny. Tratě jsem vybíral tak, aby se žádná z nich nejela dvakrát, což mi osobně vyhovuje nejvíce. První etapa velice obtížná, převážně na těch nejrozbitějších asfaltech co v rbr máme a druhá odpočinková, se třemi šotolinovoasfaltovými třešničkami nakonec. Z počasí žádné velké obavy nemáme.

- Co myslíš, že bude rozhodovat o úspěchu či neúspěchu soutěžících na vaší rallye?

Myslím si, že o úspěchu rozhodne poslední sekce první etapy, kdo zvládne udržet svůj vůz v dobré kondici a prokousat se k servisu, mohl by mít vyhráno. Avšak každý závod končí až na cílové rampě a není radno podcenit byť jen jedinou RZ. Kdybych měl odpovědět jedním slovem, dle mě rozhodne spolehlivost.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama