Aktuálně ve zkratce

SKVĚLÁ ZPRÁVA! TR 2014 BUDE!!!

 


Nexus Rally - Rozhovor s Ondřejem Vomočilem

25. dubna 2014 v 0:40 | -Vicky- |  Rozhovory



- Ač jsme před posledním podnikem sezony, musím se na začátek zeptat na změny ve vašem týmu před sezonou nebo v jejím průběhu. Proběhly nějaké zásadní jezdecké, ve vozovém parku či týmových barvách?

Ahoj, zdravím tebe i všechny čtenáře. Před sezonou (na přelomu července a srpna) jsme dlouho přemýšleli, jak se posunout na bednu v týmech, jestli to mezi třídami neproházet. Když jsme to nějak pořešili, opustili nás v půlce srpna Hoffi a Honza Brablec, kteří se vrátili do CARLSBADU. Situace nepříjemná, když ztrácíte takové jezdce. Nakonec jsme se rozhodli řešit to z vlastních zdrojů a všechna místa myslím dost slušně obsadili.
Vozový park se myslím moc nezměnil, týmové barvy ano a Kovařa připravil opět povedený mix týmových barev. Má s námi svatou trpělivost (hlavně s některými) a patří mu velký dík.

- Vypadá to letos opět na "bramboru". Byly před sezonou nějaké vyšší cíle nebo jste se čtvrtým místem plně spokojeni?

Jak to popsat? No před 15. srpnem byli ambice vyšší, po odchodu silné dvojice do Carlsbadu jsem říkal, že být do 10 je povinnost, když vše dobře půjde, budeme v první pětce. Od začátku sezony jsme na 4. místě a už se nikam posunout nemůžeme. Nevím, jak kluci v týmu, já mírně zklamaný jsem, že jsme to na bednu nedotáhli, ale celkově spokojený jsem. Pořád je to 4. místo a je dost manažerů, kteří by svůj tým chtěli vidět tak vysoko.

- Ty osobně figuruješ na devátém místě skupiny, což je také stejné umístění jako loni. Sluší se ovšem vyzdvihnout, že jako jeden z mála máš všechny soutěže bodované, tedy nechyběl jsi ani jednou v cíli. Jaký je tvůj recept na spolehlivost?

Jednoduchý - bourat v první etapě a ve druhé zabrat :D:D Teď vážněji. Nemám vůbec čas na trénink, jezdím pouze závody týmového poháru a závody TR a nemůžu na to tudíž šlapat, jak bych chtěl. Člověk už to má za ty roky najeté a ví, kde zpomalit. U nových tratí je to složitější, ale poměrně rychle si pamatuju, tak to nějak dávám. Jezdím hodně hlavou a už se dokážu udržet na uzdě. Nechci to týmu a hlavně Mírovi moc kazit a je lepší mít 12 bodů než 0. Nakonec musím pochválit moji deltu, která je prostě tank a hodně vydrží.

- Zlepšení v postavení týmu ve skupině (aktuálně 3. místo) má na svědomí i tvůj týmový kolega Miroslav Kovaříček, který je letos ve výborné formě a nebýt posledního výpadku, sahá po individuální medaili. Jak se ti s ním závodí? Pomáhá radami či s laděním setupu na lancii?

Míru upřímně řečeno nechápu. Rodina, práce, skiny, textury a do toho zvládá ještě testovat. Progres, který Míra od příchodu k nám udělal, je neuvěřitelný a ještě k tomu je to skvělý kamarád a člověk do nepohody. Jezdit s ním ve třídě je radost a už před sezonou jsme si vysnili bednu v A8 a to se nám podařilo. Mírův výpadek v posledním závodě mě velmi mrzí, myslím, že by si individuální bednu zasloužil a budu mu držet palce v NEXUS Rally.
V našem podniku už budeme trochu bojovat s větrnými mlýny a pokusíme se vrátit na 2. místo před IF, ale bude to velmi těžké. Setupy jsou Mírovy, šotolinový a sněhový používám beze změny, asfaltový jsem si upravil v některých parametrech, ale celkově mi jeho sety sedí.

- Jenda Morávek je předpokládám vašim tiskovým mluvčím. Máte nějak rozdělené v týmu další funkce? Nějakého skinaře, někoho na setupy, personalistiku...?

Jenda je nejen tiskový mluvčí, ale je součástí vedení a ve své podstatě tým s Mírou vedou a já jsem konzultant. Tak nějak se domlouváme, ale bez kluků bych to nedal. Moc mi pomáhají. Míra, jak už jsem psal výše, má na starosti skiny a textury NEXUS Rally, setupy se ladí tak nějak po třídách, není tu jeden "ladič".
Ještě jsem zapomněl na jednu Jendovu funkci. Při týmových srazech, je to týmový manekýn :-))) (Snad mi Jenda odpustí :-) )

- Když se dívám na týmovou soupisku na ten neobvyklý počet žen, skoro bych měl chuť se zeptat, jestli se nechystá nějaký turnaj smíšených dvojic... :-)

Díky za dobrý tip :-) Chtěli jsme zapojit něžnější polovičky, aby pochopily, jak je RBR super a chápaly lépe náš koníček. Zapojili jsme je do našeho týmového poháru a vyhlásili v rámci něho samostatnou dámskou klasifikaci, kde pro zajímavost vede zatím Silvia Kovaříčková. Díky našim ženám za trpělivost.

- Vím, že přípravu vaší rallye má převážně na starosti Jenda Morávek. Mluvili jste mu do skladby soutěže nebo je to čistě jen z jeho hlavy?

Soutěž připravuje Jenda s Mírou. Ke skladbě jsme se vyjadřovali všichni, ale nikdy neuspokojíš každého. Vycházeli jsme z loňského modelu s jednou změnou. Je to výhodnější i pro Míru ohledně textur. Doufám, že se vám bude soutěž líbit. Vše včetně tiskového servisu je podle mě super.

- Co myslíš, že bude rozhodovat o výsledku jezdců na vaší rallye?

Recept je jednoduchý - vydržet na trati až do cílové rampy. Tratě má většina závodníků najeté, i když Kovařovy textury jim dávají jinou atmosféru. Je potřeba sladit rychlost a spolehlivost a hlavně mít to v hlavě srovnané. Nečeká vás žádná záludnost, která by mohla výrazně promluvit do pořadí. Jelikož je to poslední podnik sezony, kde se rozhoduje o konečném pořadí a čeká nás bitva o celkové prvenství mezi týmy, přeji všem jezdcům příjemnou zábavu, hodně štěstí a doufám, že se uvidíme na cílové rampě a poté na vyhlášení v Čeložnici.
Díky všem, kteří se starají o TR, vám z tiskového oddělení i těm, kteří se starají o chod pluginu. V neposlední řadě i všem závodníkům, díky nimž můžeme prožívat ty báječné chvíle v soubojích na tratích RBR. A nakonec všem klukům z týmu za super partu stejně postižených lidí, hlavně Jendovi a Mírovi, bez nichž by to prostě nešlo.
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama