Aktuálně ve zkratce

SKVĚLÁ ZPRÁVA! TR 2014 BUDE!!!

 


Hvězda Nexus Rally - Miroslav Kovaříček

9. května 2014 v 11:53 | Jorge |  Rozhovory
Zvolit hvězdu rally při závěrečném podniku nebylo nijak lehké. Mnoho jezdců zajelo skvěle a posunovalo se konečným pořadím hodně nahorů. Jeden skvěle jedoucí závodník, který nakonec bral stříbro, si však titul zaslouží i z dalšího důvodu, a to je spousta a spousta hodin strávených nad stavbou nádherných textur pro tutu rally. Hvězda rally, jeden z nejpoctivěji nahrávajících fotografií na web, Miroslav Kovaříček.



Miroslav Kovaříček

Věk : Každý rok se cítím na 5 Smějící se, ale prý už 38, tak nevím. Plačící

Bydliště : Skalica na Slovensku

Koníčky : Kromě RBR je to především rally, v zimě si rád zalyžuju, ale na víc koníčků bohužel nevychází čas. Kdysi jsem stavěl plastikové modely letadel a rally aut, ale času už je málo.

Zaměstnání : Pracuju v soukromé firmě kde servisuju nápojové automaty.

Kdy jsi poprvé hrál RBR?
Když RBR vyšla v roce 2004, tak jsem si ji nechal "NAJEŽIT" od rodiny k vánocům. Samozřejmě hned po svátcích jsem ji nainstaloval a "jezdil" na klávesnici. No vydrželo mi to pár let, ikdyž jsem si koncem roku 2008 pořídil G25, tak další rok a půl jsem nebyl schopný sednout si k němu a jezdit, dokud se to s ním nenaučím. Zkoušel jsem to jen ojediněle a bylo to jako poprvé s klávesnicí. V podstatě až kluci z týmu mě dokopali k tomu abych přešel na volant a dodnes toho nelituju. Naopak teprve s ním jsem si RBR začal užívat.


Kdyby existovaly sudičky, co myslíš, že ti nadělily?
No nejspíš puntičkářství. Jelikož mě před pár lety nebavilo čekat až někdo z týmu (v té době Ondra Vomočil) udělá nový skin na auto, tak jsem se do toho pustil sám. A prostě nedokážu udělat skin, který by byl odfláknutý. Má povaha mi to nedovolí. Takže se s detailama trápím někdy i pár hodin. A stejné to je potom i s připravou textur. Dokud nemám pocit, že je to ok, tak to klukům nedám ani k připomínkování. A podobné je to s mou přípravou na TR, pokud mám pocit, že mi některá rz nejde, tak si ji dám ještě jednou. A ano jsem hotlaper a kdo není? Smějící se Stejně to máme všichni nalítáno tolikrát, že ať si to přiznáme, nebo ne, tak jsme v podstatě hotlapeři všichni. Jen někdo má více času trénovat a někdo je rád, že odjede závod a nic víc!


-Miro, krásné druhé místo, jak se jelo? Prý jsi byl nakonec ale nespokojený?

Tak je to moje nejleší umístnění v dosavadní karieře, navíc na domácí půdě, takže bych měl být spokojený. Nicméně příprava byla asi letos nejintenzivější a po dobře zvládnuté první etapě jsem doufal, že první místo udržím. Bohužel už při prvním průjezdu Šourkova 2 jsem udělal chybu a auto se kutálelo do pole a kutálelo a kutálelo a nakonec dopadlo jak jinak než na bok. Musel jsem volat diváky a nechal tam přes 53 sec. Hned v další rz jsem ještě zkoušel tlačit, ale vyrobil jsem další chybu a při ní mi to i zdechlo a dalších 6 sec bylo v háji. Od té chvíle jsem se smířil s tím, že dopředu už to nepůjde a tak nějak v klidu dojel do cíle. V cíli mi na Ondru scházelo právě těh 59 sec co jsem ztratil na těchto dvou rz. Ondra jel druhou půlku parádně a možná by to nevyšlo ani tak, ale prostě člověku zůstane pocit, že to mohl udělat líp.



-Váš tým připravil opět skvělé textury, jak dlouho jste na nich pracovali?

Děkujeme za pochvalu. Letos to nebylo tak intenzivní jako loni, protože většina rz zůstala stejná jako loni. V podstatě jsem někdy kolem vánoc udělal textury na otočený Harwood (to bylo pár hodin jelikož jsem už věděl z opačné verze co kde a jak dát) a myslel si, že mám hotovo. Pak jsem ještě upravil stromky na Noikru, jelikož si pár lidí loni stěžovalo, že neví kde za tím horizontem ty stromy jsou! Překvapený No a měli jsme v plánu zařadit šotolinovou verzi SWISSU, ale zhruba měsíc před startem jsme se dozvěděli, že s touto rz mají někteří kluci z týmu těžkosti ji rozchodit, takže jsme museli zařadit jinou rz a komplet ji otexturovat. Takže jsem si k tomu znovu sednul a celý týden tvořil. No a další čas zabralo všude přeházet banery, vyrobit načítací obrazovky, vše dát kam patří a samozřejmě vyzkoušet. Nejen s tím mi pomáhal Jenda Morávek, který k tomu přidal mediální podobu ve formě tiskových informací, preview, review... atd. Sumam sumárum loni jsem u toho strávil kolem 300 hodin, letos podstatně méně řekl bych, že jsem se vlezl pod 100. Kolik tomu obětoval Jenda netuším?

-Co chystáš na příští sezonu? Nadále s Deltou?

Delta je pro mě srdcovka. Když někteří z Vás ještě ani nebyli na světě, tak mě tyhle krasavice jezdily jako klukovi téměř před barákem (vyrůstal jsem v Kateřiniích u Vsetína kde se jezdila slavná rz z Pržna). Pravda nebyly to evo 3-jky, které jsou na pluginu, ale jejich pedchůdkyně Lancia Delta HF Integrale, nicméně tyhle vozy tenkrát vládly světu a jsou krásné i dnes po létech. Abych odpověděl na tvou otázku zda s Deltou, nebo ne, tak nejspíš ano. Svým věkem do těch A8 už nejspíš taky patřím, navíc mám suprového parťáka Ondru Vomočila, který narozdíl ode mě dokázal bodovat letos v každém závodě a Delta mi sedí. Zatím jsem s ní spokojený a kdo by to měnil, když už jsem si na ni zvykl že? Smějící se


Na závěr bych Vám chtěl poděkovat za titul Hvězda rally, Všem klukům za parádní souboje na trati, pořatelskému týmu za organizaci a trable s tím spojené, pořádajícím týmům a v neposlední řadě Vám klukům z TR Info. Jen díky Vám jsme měli celý rok spoustu informací nejen ze závodů TR a za to Vám patří díky.

Ahoj v dalších závodech.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Reslik Reslik | 9. května 2014 v 18:43 | Reagovat

Gratulace Kovařo.Je dobře,že se ještě najdou lidi,kteří jsou schopni tomu obětovat tolik času,aby se ostatní dobře bavili.Díky ,).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama